Usługi PR i komunikacja

Strategie komunikacji

Czym jest strategia komunikacji? Jest sposobem w jaki marka powinna mówić o swoich usługach lub produktach. Chociaż w teorii wszystko wydaje się oczywiste, im głębiej zagłębiamy się w cały proces, tym bardziej rozumiemy jak bardzo jest to złożone zagadnienie. Właśnie dlatego nie warto tworzyć strategii na wyczucie, a powierzyć ten proces specjalistom.

W iPublicity budujemy strategie komunikacji wewnętrznej, korporacyjnej i brandowej. Doradzamy strategicznie dopasowując odpowiednie rozwiązania. Uważamy, że nie ma jednej uniwersalnej strategii i zawsze należy rozpatrywać ją indywidualnie, w taki sposób, by była dostosowana do danej marki. Bierzemy pod uwagę wiele czynników, takich jak rodzaj produktów, branżę w której działa klient lub grupę odbiorców, którym oferuje swoje produkty lub usługi. Tworzymy spersonalizowane kampanie dla każdego Klienta, zapewniając realizację jego konkretnych celów.

Strategie mediów społecznościowych

Budujemy strategie na potrzeby mediów społecznościowych - Facebook, Instagram, LinkedIn - spójne z celami Klienta, które wpływają pozytywnie na sprzedaż, wizerunek marki oraz relacje firma-klient. 

Media Relations

Każda firma, dla której ważna jest reputacja, chce być znana i trafiać do szerokiego grona klientów, musi dbać o swoje kontakty z mediami. Bywa to jednak bardzo trudna i skomplikowana sztuka, dlatego warto skorzystać z pomocy specjalistów.

Współpraca z nami pozwala zbudować dobre relacje z mediami. Pomagamy budować odpowiednią strategię komunikacji, odpowiednio redagować informacje prasowe i prowadzimy stały monitoring mediów, dzięki czemu nasi klienci na bieżąco znają swoją pozycję w mediach różnego rodzaju. Ponadto sugerujemy klientom w jaki sposób mogą się wypowiedzieć oraz jakie stanowisko przyjąć w danej sytuacji.

 

W ramach Media Relations oferujemy: 
tworzenie bazy mediów pod kątem indywidualnych potrzeb marki/ firmy oraz jej stała aktualizacja 
budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z dziennikarzami
prowadzenie biura prasowego
tworzenie materiałów prasowych, informacji prasowych, oświadczeń, 
dystrybucja informacji prasowych oraz materiałów prasowych do mediów
stały kontakt z dziennikarzami
przygotowywanie odpowiedzi na bieżące zapytania i potrzeby mediów
inspirowanie mediów do podejmowania tematów związanych z firmą/ marką 
kreowanie wizerunku firmy jako eksperta w swojej branży
budowanie i dystrybucja case study do mediów w celu zaprezentowania działań firmy
organizowanie spotkań z mediami, briefiengów, konferencji prasowych
nagłaśnianie wydarzeń związanych z firmą/ marką

Komunikacja antykryzysowa

Planujemy strategie antykryzysowe zanim potencjalny kryzys nastąpi. W ramach działań antykryzysowych oferujemy:


analizę potencjalnych sytuacji kryzysowych,

stworzenie procedur postępowania w sytuacjach kryzysowych,

szkolenie pracowników z postępowania w sytuacjach kryzysowych,

organizację sztabu kryzysowego,

monitoring mediów,

gotowość do działania 24/7,

prowadzenie biura prasowego z funkcją rzecznika prasowego,

przygotowanie raportu pokryzysowego,

opracowanie planu po kryzysie